Versoepeling voor aflossing belastingschulden
Ondernemers die door de coronacrisis in de problemen zijn gekomen met de betaling van hun belasting, krijgen langer de tijd om deze schulden af te lossen. De termijn waarbinnen de belastingschulden terug moeten worden betaald, is verlengd van 24 naar 36 maanden. Startdatum 1 jul1 2021 Door de aflosperiode te verlengen hoopt het kabinet dat […]Scholingsvrijstelling ook voor ex-werknemer
Scholingsvrijstelling De belastingwetgeving kent nu ook een vrijstelling voor scholingskosten, maar deze is beperkt tot werknemers. Het voorstel is om de vrijstelling uit te breiden tot ex-werknemers. Wel blijven de huidige voorwaarden deels van kracht. Zo mag een vergoeding niet worden gebruikt voor dekking van de kosten van een studeerkamer thuis. Scholingsbudgetten De vrijstelling voor […]Hoe de overheid met eHerkenning zichzelf (én ons) aan het werk houdt
In het verleden is de overheid ontstaan om burgers veiligheid te bieden. Als de mensen hun huis uit gingen om op het land te werken, dan zorgde een groepje mensen ervoor dat er bijvoorbeeld niet werd ingebroken. Deze oppassers werden betaald door middel van afdrachten door de mensen die bescherming kregen. In de huidige tijd […]Speel in op hogere belasting over innovatiewinst
Innovatiebox Ondernemingen in de vennootschapsbelasting kunnen een verlaagd belastingtarief toepassen over winst die behaald is met innovatieve activiteiten. Deze activiteiten worden in de zogenaamde innovatiebox belast tegen een tarief van 7%. Vanaf 2021 wordt dit tarief verhoogd naar 9%, waardoor over de behaalde innovatiewinst ruim 28% meer belasting moet worden afgedragen. Tip! In verband hiermee […]UBO-register vanaf 27 september open
Voor wie? Het UBO-register is bedoeld om inzicht te geven in de belanghebbenden van juridische entiteiten, zoals bv’s, vof’s en nv’s. UBO’s (Ultimate Beneficial Owners) zijn personen die meer dan 25% van het economisch belang in een organisatie hebben. Welke gegevens? In het UBO-register moeten onder meer de volgende gegevens vermeld worden: het Burgerservicenummer indien […]Let op deadline 1 oktober voor coronamaatregelen
Tozo 2.0 U kunt tot 1 oktober 2020 de Tozo 2.0 aanvragen als uw inkomen door de coronacrisis onder het bestaansminimum is gedaald. De Tozo 2.0 heeft betrekking op de periode 1 juni tot 1 oktober en kunt u eventueel met terugwerkende kracht aanvragen tot 1 juni. De Tozo 2.0 bestaat uit een tegemoetkoming voor […]UW HRM IN GOEDE HANDEN
Medewerkers zijn het kapitaal van uw onderneming, maar hoe laat u ze optimaal presteren? Verstegen HRM zorgt voor uw personeelsbeleid en ondersteunt waar nodig. Met uitgebreide begeleiding, maar ook gerust een korte checkvraag. Met onze uitgebreide ervaring bieden wij HR-advies en ondersteuning op maat. Altijd efficiënt en pragmatisch, zo kunt u blijven ondernemen.
Dienstverlening Verstegen HRM
Verstegen HRM helpt u graag met beleid, advies en operationele uitvoering. Alle vraagstukken, groot en klein, zijn bij ons in vertrouwde handen. Via een quickscan bepalen we voor uw organisatie de aandachtspunten op personeelsgebied. Ons devies: wij zijn daar waar nodig en leveren maatwerk! Daarnaast zijn wij inzetbaar voor interim opdrachten zoals tijdelijke vervanging bij ziekte of zwangerschap en bij projecten die de expertise en/of afdelingscapaciteit overschrijden.
Verstegen HRM is onderdeel van Verstegen accountants en adviseurs. Wij hebben dus zowel de kennis van HR als de financiële en administratieve expertise in huis om u snel en goed van dienst te kunnen zijn.
Contact
Meer weten?
![]() |
Lisette Nieuwstraten (06) 43 07 90 87 l.nieuwstraten@verstegenhrm.nl |
BELEID OP MAAT
HRM is een vak. Maar niet per se het uwe. Om goed en succesvol te ondernemen, is effectief personeelsbeleid echter van groot belang. Verstegen HRM helpt u bij het inrichten van uw personeelsbeleid en staat u met raad en daad terzijde.
ADMINISTRATIE EN DOSSIERS
Wie personeel heeft, is verplicht een personeelsdossier bij te houden. En ook goed bijgehouden en kloppende contracten en afspraken geven duidelijkheid en rust. Verstegen HRM weet precies aan welke regels uw administratie moet voldoen.
WERVING EN SELECTIE
De juiste kandidaat voor de job, zie hem of haar maar eens te vinden. Verstegen HRM weet de weg op de arbeidsmarkt en helpt u graag met het opstellen van functieprofielen, plaatsing van vacatures en selectiegesprekken.
FUNCTIONEREN EN BEOORDELING
Goed functionerende medewerkers betekenen voor een groot deel het succes van uw organisatie. Maar wat is goed en hoe krijgt u uw medewerkers zover? Verstegen HRM ondersteunt u met (begeleiding van) gesprekken en coaching.
ZIEKTEVERZUIM, CASEMANAGEMENT EN ONTSLAG
Zieke werknemers zijn duur. Hoe voorkomt u te veel en lang verzuim? En wat zijn de regels? Verstegen HRM is waar nodig uw gids, adviseur en casemanager. Zo verkleinen we de risico’s voor u en verlagen we de kosten. Bovendien voorkomen we regelmatige of langdurige uitval.
Actualiteiten
Verstegen accountants en adviseurs houdt u graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen voor het MKB en de publieke sector.
© 2021 Verstegen accountants en belastingadviseurs B.V. (KvK. nr. 23047365).
Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de informatie die op deze site staat.
Direct meer weten? (078) 648 15 55 of info@verstegenaccountants.nl
Legal & privacy |
Concept en creatie: Only the Brave